Оператори блокуватимуть спам і шахрайські дзвінки: в Україні ухвалили нові правила телекомунікацій
За інформацією Міністерства цифрової трансформації, в Україні запрацюють нові правила, які дозволять блокувати спам, небажану рекламу, потенційно шахрайські дзвінки та запобігати незаконному списанню коштів з рахунків. Йдеться про постанову, спрямовану на посилення захисту прав користувачів.
Завдяки нововведенням, українцям більше не телефонуватимуть з фейковими «виграшами», нав’язливими «вигідними пропозиціями» чи рекламними дзвінками, на які вони не давали згоди.
Як це працюватиме?
Компанії, що здійснюють масові виклики, зобов’язані укладати договори з операторами та реєструвати свої номери. Якщо дзвінок із незареєстрованого номера буде сприйнято як спам, користувач може поскаржитися оператору — і номер буде заблоковано.
Що ще передбачає постанова:
- SIM-картки українців, які перебувають у зоні бойових дій, не блокуватимуть за несплату.
- При першому підключенні до мережі користувачі зможуть отримати безоплатний пакет для зв’язку з близькими.
- У особистому кабінеті абонент побачить всі витрати за номером і зможе скасувати небажані платні послуги.
- Швидкість інтернету буде чітко зазначена в договорі — у разі невідповідності можна подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
У Мінцифрі назвали ухвалення постанови революційним кроком для телеком-галузі, адже документ створює прозорі правила роботи на ринку, де в центрі — права та комфорт користувача.

Додати коментар