Міша із Разліва чи Рорік Ютландський: хто врятує Україну?

Міша із Разліва чи Рорік Ютландський: хто врятує Україну?

Відпустка — це класно. Особливо, коли є можливість провести її в якомусь незвичайному місці, де ніколи не бував. Автору цих рядків пощастило провести цьогорічну відпустку в місцях, де соціалізм переміг не на словах, а на ділі. Конкретніше — в Норвегії й Данії. Розповісти про враження від подорожі цими країнами в одній газетній статті важко, практично неможливо. Якщо одним словом, то це — суцільний позитив. Норвегія вражає передусім своєю природною красою, Данія — зразковим порядком. Враження ще більш позитивні через те, що в цій мандрівці був практично повністю знівельований фактор мовного бар’єру. Український данець Микола Гузченко прекрасно справлявся з обов’язками перекладача і навіть зустріч із місцевим політиком організував.

Після повернення на Батьківщину скандинавський позитив ще залишається. Хоча його з усіх можливих сил намагаються знищити реалії вітчизняного життя. І от, порівнюючи життя «там» і тут, учергове для себе впевнююсь, що «реакційна» норманська теорія створення Київської Русі таки є найближчою до істини.

У кількох словах і в спрощеному вигляді — про саму теорію. Згідно з нею, приблизно в дев’ятому столітті нашої ери біля витоків першої на території сучасної України держави стояли саме нормани, тобто, вихідці з тієї самої Данії та інших країн півночі Європи. Саме вони розповіли наполовину диким слов’янським племенам, що таке державні інституції. І допомогли їх створити. Апологети норманської теорії пишуть, що, ймовірно, одним із творців держави був легендарний данський конунг Рорік Ютландський. А вже пізніше від нього пішла династія Рюриковичів.

Ще коли нам, молодим студентам першого курсу істфаку, розповідали про цю теорію і у світлі марксизму-ленінізму та патріотизму критикували її, особисто мені та й багатьом іншим студентам вона видалася цілком симпатичною. Тим більше, що розвивали ту теорію історики серйозні, а не ті, котрі служать партії й народу. Маються на увазі німці, котрі жили кілька століть тому. Звичайно, можна сказати, що й ті історики виконували чиєсь замовлення. Але чому тоді імена перших київських князів, таких як Олег та Ігор, є скандинавськими?

Зараз же, порівнюючи реалії сучасної України, яка претендує на те, щоб вважатися продовжувачем історії Київської Русі та батьківщини Роріка, усе більше й більше впевнюєшся, що таки нормани першими спробували навчити нас жити згідно порядку. Більше нікому. Свої, рідні, чомусь нездатні жити за законом і керувати цивілізовано, без скандалів. Але чомусь потім нормани облишили свої намагання. А шкода. Адже в них — порядок у всьому, а у нас…

А у нас українцям демонструють чергову виставу під назвою «Повернення блудного Міхо». Саакашвілі, відсидівшись в якомусь американському Разліві (згадайте — Ленін у Разліві), вирішив переїхати. Шкода тільки, що на відміну від Ілліча, Міша подався не у Фінляндію, а в Україну. І одразу, разом із всякими тимошенками, наливайченками та іншими клоунами від української політики влаштував ганебний і принизливий для держави цирк на кордоні. Не знаю, як кому, а мені було бридко спостерігати, як кілька грузинських клоунів на російській мові з сильним акцентом повчають українських прикордонників, як їм потрібно себе вести. І незаконно проходять через кордон.

Як на мене, приниженими у цій ситуації виявилися всі. Ну, про клоунів говорити не буду, для них таких понять, як честь і закон, не існує. У них є одна-єдина мета: добратися до влади в Україні.

Приниженим виявився Президент як Гарант Конституції. Щоправда, хто йому лікар? Спочатку Порошенко через якісь нікому невідомі заслуги дав Саакашвілі українське громадянство. Ще й на пост високий призначив. Скажете, є заслуги. Які? Тільки не розповідайте казки з телевізора про грузинське диво. Бував я і в Грузії, немає там ніякого економічного дива. Єдина перевага — трішки краще працює бюрократичний апарат і можна спокійно ввозити старі європейські автомобілі. А промисловість зруйнована, люди живуть дуже бідно.

Приниженими виявилися прикордонники та інші силові структури. Тепер росіяни знову можуть сміятися. Як ми можемо навести лад на величезному кордоні з Росією, якщо через пропускний пункт Шегині заходить будь-хто? Для цього навіть армії вторгнення не потрібне, достатньо зібрати кілька десятків чоловік із мандатами нардепів. Дуже промовистим є той факт, що серед групи «товаріщєй» супроводу блудного грузина виявився і колишній голова Служби безпеки України. Яка може бути безпека держави, яка державна таємниця, який кордон на замку?

А головне — приниженою є держава Україна. Уявіть, що думають про неї данці, німці, білоруси, росіяни. Усе оте огидне дійство демонстрували на весь світ. Отакі «товаріщі» задля власних інтересів відкриють кордон для будь-кого.

І от дивишся на все це й робиш невтішні висновки. Усе в цій державі так «запущено», що один Рорік вже не справиться. Та й непотрібно воно сучасним данцям, у них і так все нормально. А такі, як Міша і його група підтримки, нічого, окрім руйнувати, не вміють. Чи вони щось збудували? Тоді — факти в студію. І в думках народжується невеселий девіз: «Нехай хоч діти поживуть… у Данії».

Але потрібно залишатися оптимістом. Хоча б через те, що сам уже в Данії не потрібен. Роботи то там вистачає й до українців добре ставляться. Але фізично вже не потягну. Залишається сподіватися, що тут щось зміниться. Надія є. Можливо, ми таки порозумнішаємо і хоча б не будемо вибирати у владу отаких клоунів. Адже, зневажаючи власну державу, її неможливо відродити. У всякому разі я подібних прикладів в історії не знаю.

Усе вище написане не означає, що автор підтримує чинну владу. Там теж негідник і злодій сидять на негідникові і злодіями поганяють. І міняти їх конче необхідно. От лише для цього на виборах потрібно вмикати розум, а не серце та інший лівер. Зрештою, про це вже я писав кілька років тому. Боюся, що писатиму й ще через десятиліття.

 

P. S. А чесні і розумні, достойні влади в Україні є. Їх важко побачити, тому що бабла не вкрали і в телевізор не потрапляють. Прізвищ зараз назвати навіть не можу. Знаю лише, що серед учасників шоу на кордоні таких немає. Міша з американського Разліва у нас Данію не збудує.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»
15 вересня 2017, 09:10 | Полтавщина | Редакційна



1. don / 15 вересня 2017, 10:02 Цитувати
нещодавно сльози крокоділячі лив, що в нього грошів нема на інсулін, мітинги збирав, висловлював протести, а як у відпустку пішов, так зразу мотнувся по самим дорогих країнах, мабуть на отій дорогій іномарці їздив.
і тепер, майже із скандінавських вершин, він розсуждає про норманську теорію створення Київської Русі та про приниження Президента. ти вже розтолкуй тут всім чувакам по простому, що там при Рюриках такого не було, тоді мордаті грузіни на погоду не впливали?
2. Selena2017 / 15 вересня 2017, 10:32 Цитувати
Ігоре Миколайовичу, щира вдячність за написане, бо видно, що душа кричала від побаченого, осмисленого, тривоги та сорому за те, що коїться в нашій розтерзаній до далі нікуди державі, хоча це територіальне людонаселення вже важко сприймати як справжню державу. І за панування донів можемо не дочекатися приходу розумних та порядних, надія вже стогне.
Остаточно перед світом осоромилися, хоча до цього щодня роками йшлося і йдеться.
3. микола козак / 15 вересня 2017, 11:53 Цитувати
Нещодавно Філоненко розхвалював грузинські реформи , реформовану поліцію , а зараз задній хід.Ви з богинею місяця хоч би розібралися , що в Кобеляках , а ви лізете в світову політику.Ви брали б квиток і їхали б туди де вам так подобається , а ми вже якось і без вас в опозореній Україні проживем.Патріоти вс.... .
4. земеля / 15 вересня 2017, 11:57 Цитувати
Полностью подтверждаю. Сам был во многих странах.Меня всегда поражало одно, как в стране где камни и мороз люди занимаются хозяйством и достигают таких успехов. Фантастика. Сам об этом писать не рискнул. Публике забили мозги так, что не поверят. А теперь перечитайте последние коменты Адекватника и включите думалку почему он все время цитирует Сталина. Да потому что он создал самую мощную страну мира на тот период.Причем с нуля!!!!! И ни какие Дании,Германии и остальные ании и рядом не стояли. Единственно плохо для нас то, что Адекв. говорит с нами академическим мышлением, а мы им не владеем. А ждет нас диктатура, хочем этого или нет. Игорь, спасибо за классную статью.
5. земеля / 15 вересня 2017, 12:10 Цитувати
А нам твердят что мы самые умные,трудолюбивые и т.д. Но к этому нужен еще и резлуьтат.А его как небыло так и нет. К сожалению.Вещи надо называть своими именами.
6. Beri Mor / 15 вересня 2017, 12:54 Цитувати
Повірте, люди вже згодні і на "міхо",і на "юльо",і навіть на "ху.ло",аби не "педро".
7. Selena2017 / 15 вересня 2017, 14:42 Цитувати
3.микола козак
«а ви лізете в світову політику.»


Пане Козак, ти ж мужик, невже не розумієш, що світова політика давно і наполегливо з нами всіма "розбирається"?! Вона не тільки на порозі, а й по всіх кутках порядкує як того сама хоче. І щось би робити треба, а не гризтися один з одним. Та й за своїм парканом від світової та місцевої - не пересидиш.
8. Selena2017 / 15 вересня 2017, 14:49 Цитувати
4.земеля
«создал самую мощную страну мира на тот период.Причем с нуля!!!!! »


А те що було ДО : матеріальні цінності, люди, які просто собі жили та трудилися - вже й до уваги можна не брати? Давно було та забулося?
9. земеля / 15 вересня 2017, 15:16 Цитувати
8.Selena2017
«А те що було ДО»

Хоть и тяжело отвечать но отвечу. До этого не было такой страны как СССР. Это он объединил разные народы, в том числе и мусульман и создал мощное государство. Заставил соблюдать законы, заставил работать. Но а лентяев,воров и особенно националистов жестоко наказывал.Вот и весь сказ. Кстати это он собрал до кучи украинцев, которых эксплуатировали румыны, поляки,венгры и т.д. В том числе поставил на место богатых евреев и заставил, в полном смысле этого слова, жить всех по закону. А мы опять лезем под их крыло уже сами. И это притом , что такой родючей земли больше ни у кого нет ( на Полтавщине есть места где имеется куб чернозема-гумуса). В германии и в Канаде такой куб имеется толко в музее, и то взяли у нас. И это правда, которую никто не отрицает.
10. Selena2017 / 15 вересня 2017, 15:54 Цитувати
9.земеля
«До этого не было такой страны как СССР»


Краще б її та не було зовсім... А щось людське. Мене в цьому (якби могли підвестися з небуття) підтримали б мільйони невинно знищених тим, кого сьогодні витягають з минулого окремі прихильники насильства над людським життям.
Даруйте, якщо не сподобалось, краще на цю тему не дискутувати, щоб не летіли іскри, як вже пропонувала.

Залишмося кожен при своєму, так буде краще. А про те, що до нашої землі нема доброго господаря, я бачу.
11. земеля / 15 вересня 2017, 16:52 Цитувати
Селена. Мне не интересно с Вами дискутировать.Мы как на базаре в Санжарах. Вы философствуете и не опираетесь на конкретику.Сама то квартиру и образование получила бесплатно? Нынешнее поколение этого лишено.Зачем же хаить страну в которой родилась и выросла. И я Вас понимаю.Это все за Вас работает вбитая в голову идеология власть имущих.И таких большинство. Поэтому так и живем. Без обид.
12. Адекватник / 15 вересня 2017, 17:35 Цитувати
11.земеля
«Зачем же хаить страну в которой родилась и выросла. И я Вас понимаю.Это все за Вас работает вбитая в голову идеология власть имущих.И таких большинство. Поэтому так и живем. Без обид.»

Молодец земеля. У селены «пунктик» и для избавления от него требуется время и отсутствие телевизора. Она «сидит» на "своей волне" и кормится той инфой какая ей нравиться, какая приносит удовлетворение. Это разновидность наркомании. И даже если ее «посадить» на правдивую информацию, то исправление конечно произойдет, но, как говорят, "до первых сто грамм". Т.е. до момента включения ею ТВ. Природа этих процессов родственна алкоголизму. И ничего тут не сделать. Только желание самого человека может его спасти. Она сама пишет "краще на цю тему не дискутувати", потому что прекрасно понимает, какой буде ее реакция и она с собой ничего не может поделать. Потребность в очернении прошлого лучше всвех объяснил Ницше "Мало страдаешь от неисполнимых желаний приучая свое воображение чернить прошло". Все свидомые ведь понимают, что их иллюзорные желания не сбылись, потому и нашли себе такое "укрытие". Селена пише "Мене в цьому (якби могли підвестися з небуття) підтримали б мільйони невинно знищених.." А это еще не факт. Интересная тут дискуссия разгорелась да нету времени, подключусь позже. Вот тут апофеоз украинского счастья, наконец-то нам привезли уголь из-за океана. Это ж надо какое событие века. СУГС. Посилання на www.youtube.com
13. ЛУНА / 15 вересня 2017, 17:53 Цитувати
6.Beri Mor
«Повірте, люди вже згодні і на "міхо",і на "юльо",і навіть на "ху.ло",аби не "педро".»

Вот и плохо если люди на .....ло всякое согласны!Мы уже этого ...ла насмотрелись.Конечно случай с Михо из ряда вон.В страну которая воюет через границу всякое лезет незаконно причем довольно удачно.Похоже нам показывают очередной спектакль,что бы отвлечь внимание.
14. Filon / 15 вересня 2017, 18:01 Цитувати
3.микола козак
«Нещодавно Філоненко розхвалював грузинські реформи , реформовану поліцію »

Будь-ласка, наведіть приклад розхвалювання. А щодо патріотів вс..так це точно не про мене. Вважав і вважаю патріотизм надуманим для обману людей ізмом.
15. Filon / 15 вересня 2017, 18:04 Цитувати
1.don
«щодавно сльози крокоділячі лив, що в нього грошів нема на інсулін, мітинги збирав, висловлював протести, а як у відпустку »

Востаннє повторюю для тих, хто в танку. В Україні інсулін не продають. Цей препарат видають по рецептах, безкоштовно. Кому гроші платити?
16. Maksym / 15 вересня 2017, 20:38 Цитувати
Слухайте, я зовсім не за темою, а за Норманську теорію. Завжди вважав, що її поховано ще на початку 20-го століття археологією та виявляється, що ні. Ну завойовували в ті часи ватаги скандинавів міста по всій Європі, ну правили якийсь час, багато у яких заснували славетні дінастії але не більше від того. Вже онуки Ігоря були русинами, у кого вже є власні, той зрозуміє. За століття по захопленю норманами Києва їх вже тільки у літописах і згадували.
17. ЛУНА / 15 вересня 2017, 22:06 Цитувати
В Україні інсулін не продають.Да вы что.Не продают.....?Это хорошо что вам подходит тот,который в аптеке ,по рецепту.
18. професор / 16 вересня 2017, 04:43 Цитувати
От я не розумію:
у нас сьогоденний тренд на
- повернення радянського "Партія наш рулєвой"
- повернення злочинної панди 2013 року
?
19. Selena2017 / 16 вересня 2017, 08:19 Цитувати
18.професор
«повернення радянського "Партія наш рулєвой"»


Та Боже сохрани! Мене вже тут заклювали прихильники того "рулєвого", який разом з собі подібним сотворили потоки людської крові на землі, і всю людність підкорили своїй злочинній меті. Важко сподіватися сьогодні на позитивні зміни, бо в свідомості переважної частини людей сидить: "... при Януковичу мені було краще, а при Союзі - зовсім гарно". То не знати ще, яких перемін чекати.
20. адекватник / 16 вересня 2017, 08:42 Цитувати
18.професор
«От я не розумію:
у нас сьогоденний тренд на
- повернення радянського "Партія наш рулєвой"»

У нас «тренд» на "пошук втраченого розуму". Пора б вже зрозуміти, що без вірного розуміння минулого не можна йти вперед. І сто разів дивно, коли цього не розуміють профессора від медицини. Будь-який лікар починає свою роботу з пацієнтом з анамнезу і потім тільки те й робить, що пише історію хвороби, хоч може це інколи й наф_іг не потрібно. Як можна не розуміти елементарного? Ну нехай вже селена на свой хивлі і ніяк не второпа, що "сотворили потоки людської крові на землі, і всю людяність підкорили свой злочинній меті" не наші батьки і діди, які збудували країну і здобули перемогу, а сотворили "потоки крові" ті самісінькі, кого отакі нічого не розуміючі селени привели до влади. Сталін дійсно знищив усю ту ленінську шушеру, яка пролила "потоки людської крові" і за якою тепер скорбить селена, і збудував зверхдержаву незважаючи на навязану тяжку війну. Всю ту шушеру ми знову підняли на пєдестал і тепер дивуємось, що у нас щось йде не так. Та все так, все як колись, все згідно того ж плану. І цей елементарний лохотрон ніяк не можуть зрозуміти ГІДНІ українці, а насправді кінчені двоногі ЛОШАРИ. І нехай у селени там хоч снопи іскр вискакують але це так. Прикро, що цього не розуміюь і лікарі._

Змінено 16.09.2017, 12:30
21. ЛУНА / 16 вересня 2017, 08:59 Цитувати
Вот вам и плюрализм мнений.Для одних СССР,это бесплатная квартира,дешевая коммуналка и колбаса,доступное образование и медицина,мишка олимпийский,для других километровая очередь,долг интернациональный не известно кому,мандарины две на Новый Год и Мишка "меченый".Так как быть?
22. Dana77 / 16 вересня 2017, 10:03 Цитувати
Цілком погоджуюсь і з Адекватником, і з Земелею. Упродовж 23-х років своєї незалежності Україна опускалася в різні кризи (соціальну, політичну, економічну - разом взяті), а майдан прискорив цей процес і різко поглибив цю складну ситуацію. А завдання таких як Selena2017 - геть стерти з людської памяті цілу епоху СРСР, акцентуючи увагу тільки на тодішньому негативі. Шановна Selenо, Ви можете підводити з небуття невинно знищених (на жаль, таких дійсно було багато), але не забувайте, що можна просто озирнутися на сьогодення і побачити не меншу кількість таких же невинно убієнних і фізично, і морально. Ви побачите, наскільтки зменшилось населення України в результаті антинародної політики, яка ведеться ще з кінця 80-х мин. століття. Побачите мільйони вимушених мігрантів, а також безробітніх, десятки тисяч бомжів, я вже не кажу про убієнних на Донбасі. Побачите втрачені території... То чи все так погано було при СРСР? А чим зараз краще? В чому ми незалежні? Ми дійсно ніколи не дочекаємось на розумних і порядних керманичів, доки самі ж вибиратимемо в законописці таких як Река та йому подібних. Хотілося б вірити, що мислячих людей більшість, але дійсність переконує в протилежному. А пані Луні хочу сказати, що сьогодні теж багато протилежностей. Наприклад, зараз незалежна Україна - це для одних можливість розвивати свій бізнес (читай, здебільшого - спекуляцію), сісти "на бюджетну голку" і безкарно красти, а потім на вкрадені гроші щедро скуплятися без дефіциту і відпочивати на закордонних пляжах. А для інших - це значить чесно і принизливо працювати за копійки (знайдіть мені хоч одного чесного працівника, який би за пару років розбагатів на мільйон), в усьому себе позбавляти аби вивчити дітей, бути приреченим хворіти без можливості купити дорогі ліки і т.д і т.п. Ви послухайте простих людей і вони вам скажуть, коли їм краще жилося (багато хто ще памятає СРСР) - тоді чи тепер. І не іронізуйте з приводу дешевої ковбаси, багатьом цей продукт сьогодні зовсім недоступний.
23. Професор / 16 вересня 2017, 11:43 Цитувати
У будь-якому часі і кожної епохи можна знайти як позитив, так і негатив. Хто пам’ятає, як перед референдумом 1 грудня 1991 року розповсюджували думку, що "багата Україна годує весь РС, і варто нам відділитись - і заживем!". Так от, в Білорусі в газетці тих часів я знайшов... таку ж інформацію!# Багата Білорусь працює на весь Союз, і окремо.. ))) загалом будь-яка зміна влади за допомогою маніпуляцій суспільною думкою - ні до чого хорошого для «зманіпульованих» зазвичай не несе. Досі я бачу лише дві течії в українському політикумі: «біло-голубі» та "оранжеві". Незважаючи на неповагу до перших, відраза до других примушує до них таки схилятись (ситуативно), але зараз важко розібратись, хто з них не є приховано "оранжевим", кому таки невигідна буде війна і подальша розруха... от які питання потрібно ставити собі на виборах... а не думати, який з підорасів більше викликає вподобання)
24. Адекватник / 16 вересня 2017, 12:10 Цитувати
21.ЛУНА
«Так как быть?»

А так и быть. Новое поколение выбрало Пепси предав и продав дела своих отцов и дедов. И если раньше была очередь за колбасой (значит все таки у народа были на колбасу деньги, то теперь очередь в банки на оплату коммунальных услуг. И гонит туда народ не дисциплина или сознательность, а осознание того, что при падении в долговую яму гидного украинца запросто лишат того совкового наследства в виде квартиры или дома. Вот вам и СУГС! Что лучше - это вопрос мировоззренческий. Одни тупо знают, что раньше все таки было лучше и человек был защищенней. Другие считаю нормальным, когда людей выселяют под забор, когда люди роются в мусорках, когда люди лишены элементарной медпомощи ну и т.д. По итогам выборов видим, что побеждает вторая точка зрения. Ну так к кому могут быть претензии. Народ сам выбрал свою судьбу. Врагов ищите в зеркале и только там.
25. Selena2017 / 16 вересня 2017, 12:15 Цитувати
22.Dana77
«2. Dana77 / сьогодні, 10:03»


Не на жарт розвоювалася Дана. Заспокойтесь, давайте по-порядку.
1. Не ставлю завдання зовсім стерти з пам"яті цілу радянську епоху, бо це просто неможливо в принципі.
2. Навпаки- хочу привернути до неї увагу, до тих страждань і горя, якого зазнали кілька поколінь попередніх, щоб подібного БІЛЬШЕ НЕ ПОВТОРИЛОСЯ.
3. Звідки взято, що мені все подобається при діях всіх наборів влади за період незалежності? Я все бачу і аналізую як треба, але в коментарях цього не порущувала. Більше того,мене саму ці жорна перетирають і в «золотий» час, і тепер.
4. ЛУНА абсолютно права, ніяка іронія в її висловлюванні не присутня. Так було.
5. Оправдувати радянщину порівняннями з сьогоднішніми негараздами - некоректно. До того ж вона нікуди ще не зникла, а довго будемо видихувати міфи про наддержаву та інше.
6. Сьогодні багато хто обрав хитру тактику: я не голосував ( за Януковича, Порошенка, Реку) ! А ХТО? Не належу до таких. Помилки, які можу в житті допускати, стараюсь визнавати, хоч не завжди це приємно.
7. Всім пропонувала рівноправний мир : залишмося в цьому питанні кожен при своїй думці, час покаже, він - сильніший. Чому цей мир сприймається як сепаратний? Луна вчасно нагадала про плюралізм. Було б корисно дотриматися.
8. Дано, гарна структура не валиться так собі просто та ще й з такими тривалими конвульсіями. Звинувачуйте мене в чому завгодно, мені важливо самій про себе знати .
26. rybolov / 16 вересня 2017, 12:19 Цитувати
3.микола козак
«їхали б туди де вам так подобається»

І зовсім Філон не змінився...І друзів не міняє і політичній коньюктурі розбирається на всі 100.Ось фотофакт у колі друзів Посилання на scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net При згадці про генацвале Саакашвілі прості грузини плюються,а по Україні він спокійно гастролює, прорвавшись нелегалом через кордон і на ламаній російській мові повчає українських прикордоннИків,як їм правильно Україну любити.Ба,ще навіть робить зауваження СБУ за незаконну прослушку його телефонів.Взагалі
то у мене риторичне питання-у нас є держава і гарант конституції?
27. Адекватник / 16 вересня 2017, 12:25 Цитувати
23.Професор
«а не думати, який з підорасів більше викликає вподобання)»

Знову профессор чудить по лікарські часті. Та жоден з підрасів не повинен бути допущений до влади. Ну кому як не лікарю знати, що якщо у суспільстві будуть одні підраси, то таке суспільство загине з причин чисто біологічних. Інше типово лікарське питання. Чому водію авто потрібно мати медичну довідку для управління автомобілем чи навіть скутером, а Самому такої довідки не потрібно. Хоча, складається враження, що таки потрібна і її навіть надають по якимось там таємним каналам, бо інакше звідкіль при владі опинилося стільки вирожденців? Хоч не хоч згадаеш Гигорія Клімова з його "Вищою соціологією". До речі, хто не в курсі, рекомендую почитати, наприклад, його "Божий народ".
28. Адекватник / 16 вересня 2017, 12:49 Цитувати
26.rybolov
« у мене риторичне питання-у нас є держава і гарант конституції?»

Та яка держава. У нас є територія з населенням. Населення треба ліквідувати, а землю привласнити. Саме ці питання і вирішує приведений нами до влади кагал. Вирішує він їх не поспішаючи, щоб не привернути особливої уваги, але доволі успішно. Попутно, як заведено в іудаїзмі, над гідними великоукрами насміхаються. Ну, наприклад, укрресурс пише "занимая посты мэра Винницы, вице-премьера Украины и спикера Верховной Рады, он никогда не скрывал своих еврейских корней и приходил по религиозным праздникам в синагогу». Тобто, люди не криються, що вони релігійні іудеї, але нарід обома руками за них. І що ж тут вдієш. Посилання на www.aif.ua
29. Адекватник / 16 вересня 2017, 12:59 Цитувати
25.Selena2017
«2. Навпаки- хочу привернути до неї увагу, до тих страждань і горя, якого зазнали кілька поколінь попередніх, щоб подібного БІЛЬШЕ НЕ ПОВТОРИЛОСЯ.»

Щоб подібного не повторилося, треба зробити тверезий адекватний аналіз того що відбулося. Так як ми того аналізу не робимо, то поки що все повторюється. Лиття крокодилячих сліз за жертвами - це не аналіз. Лиття сліз - це також інструмент глобальних сценаристів у досягненні повтору сценарію на новому рівні іу сучасний час. ТІльки із-за потреби в стенаннях нам і дозволяют відзначати голодомори, писати про це книжки не розкивання суті, ставити хрести на кожному селі і місті, а це вже не жарт, це серйозна кабалістика.
30. Адекватник / 16 вересня 2017, 13:05 Цитувати
21.ЛУНА
«Вот вам и плюрализм мнений»

В данном случае плюрализм мнений может быть полезным для установления истины. В случаях же, которые касаются управления страной никакого плюрализма быть не должно. Плюрализм может быть в Раде до принятия закона. Дальше ЗАКОН. Не может толпа обезьян управлять самолетом. Финал будет наперед известен. Вот так и с Украиной.
31. Адекватник / 16 вересня 2017, 13:14 Цитувати
26.rybolov
«Ось фотофакт у колі друзів »

Прикольно. Що тут скажеш. Ігор Миколайович дійсно дивиться в майбутнє. От тільки не факт, що у пейсатих все получиться. Вже серед них самих терки пішли. Хоча знищити українців за допомогою нашої свідомої еліти їм таки вдасться. Як при Шевченку було так і зараз. "А препоганії пани, жидам, братам своїм хорошим останні продають штани".
32. rybolov / 16 вересня 2017, 16:26 Цитувати
Кожен українець повинен знати-
в яку сторону би ти не подався - всюди ти знайдеш краще життя ніж на тій території, яка дала тобі національну ознаку на лобі. Світ набагато комфортніший для проживання, чим та територія, на якій ТИ САМ привів до влади ШВАЛЬ. Так і вчи своїх дітей - вони повинні голосувати за шваль, просити в них мови, вишиванок, ідеї, щоб не вмерла нація , але жити і працювати вони повинні їхати в будь-яку іншу країну, бо там світло в кінці того тунелю, де ти народився.
33. Selena2017 / 16 вересня 2017, 17:34 Цитувати
Хоч і гірка, та - правда. Тільки не поспішаємо її визнавати і братися за облаштування життя по-справжньому, тому та шваль і розпаношилася.
34. Beri Mor / 16 вересня 2017, 18:03 Цитувати
21.ЛУНА
«.Для одних СССР,это бесплатная квартира,дешевая коммуналка и колбаса,доступное образование и медицина,»

Одна безкоштовна медицина при СРСР переважить всі ублюдочні реформи за 26 років "нєзалєжності"(хай їй грець).До речі про ковбасу.Якби при Союзі клали замість м"яса цю х.уйню,що зараз,то ніяких черг і близько не було б.Спробуйте ввести радянські ГОСТи зараз,і ковбасу їстимите хіба що у вісні.
35. Selena2017 / 16 вересня 2017, 18:31 Цитувати
34.Beri Mor
«34. Beri Mor / сьогодні, 18:03»


За радянськими ГОСТами москвичі купували м"ясо , виморожене в холодильниках у так званому недоторканому запасі півроку, ото була смакота і користь. Знову ж таки, не приписуйте мені нібито я задоволена якістю сьогоднішнього казна-що без натурального м"яса. Так що 1 плюс 1.

Змінено 16.09.2017, 18:33
36. Адекватник / 16 вересня 2017, 20:51 Цитувати
Блін, селена із своєї волни таки не злазить. Взялась тепер москвичам співчувати. Де тільки вона таку муйню знаходить. Хто, хто а москичі з голоду не вмирали. Хіба що в "лихі девянсті". От де таке звідкіль вона таке знаходить "москвичі купували м"ясо , виморожене в холодильниках у так званому недоторканому запасі півроку, ото була смакота і користь". Те що було в НЗ згодовувалося в армії і тюрмах а не москвичам. Та й страшного у тому нічого немає. Нам зараз згодвують морську рибу яка лежить в холодильниках ЄС по 2 роки і селена її мовчки їсть. Вона мабуть не знає, що Чорноморське морське пароплавство робило 75% грузового товарообороту СРСР. Крім того у нас був свій риболовецький флот, китобойна флотилія «Слава» базувался у Одесі. Де все поділося? А щодо ковбаси у Москві, так москвичі її ще й не дуже їли. Маю на увазі ту що по 2.20. У Москві можна було купити справжній свинячий окорок по 3-4 рублі із свіжої свинини вигодуваної на свинофермі із справжніх кормів, а не на комплексі типу Білицьго і справжньо капчений, а не вимочений уй зна в чому і схожий на якісь хляки, що зараз продають у герметичній упаковці по 200-300 гривень і не кожна поважаюча себе кішка його їсть. Блін, ну й селена! Ну розказувала б вже про якесь захудале сільпо, а то відразу за Москву взялася. Хоч і в усякому сільпо в якому не було нічого крім солі і сірників були справжні рибні консерви і справжня тушонка. Але це вже дійсно полеміка ні про що. Якби зробили щось краще, то тоді б і хизувалися. А так...
37. rybolov / 16 вересня 2017, 20:59 Цитувати
34.Beri Mor
«Одна безкоштовна медицина при СРСР переважить всі ублюдочні реформи за 26 років "нєзалєжності"(хай їй грець).»

Підтримую кожне слово в цьому реченні.Колишні «комуністи» та "комсомольці",які перетворились в успішних націоналістів
відібрали у народу кормову базу на халяву(по прихватизації) і зараз успішно харчуються з загальнонародного добра,що створене кількома поколіннями радянських людей.Вони вам розкажуть по всім олігархічним ЗМІ який страшний був "совок".Бо грязюка ненавидить "совок"...
38. земеля / 16 вересня 2017, 21:20 Цитувати
37.rybolov
«Колишні «комуністи» »

Тот же Река, не к ночи вспомнил, закончил партшколу при ЦК, теперь стал перевертышем.
39. Адекватник / 16 вересня 2017, 22:06 Цитувати
Кстати о Норвегии. Попалась интересная информация о жизни в Норвегии, С этой стороной европейских ценностей автор видимо не сталкивался. Возражения принимаются, но аргументированные. Посилання на www.vtema.ru
40. Професор / 17 вересня 2017, 01:12 Цитувати
Посилання на elena-tokareva2.livejournal.com

Ця інформація більш нейтральна і видається значно об’єктивнішою.
41. Адекватник / 17 вересня 2017, 08:11 Цитувати
Приведена мною версія - це розповідь потерпілої. Ваша - розповідь сторонньої особи які все по барабану. Далі, включайте лікарські знання з особливостей психіки індивіда. Все логічно. Але.... навіть у вашій версії читаєм "Мне кажется, у русских женщин детей отбирают не чаще, чем у норвежских. В моем классе ежегодно по несколько детей забирали и привозили новых.". Тобто, в окремо взятому класі дітей відбирають щороку. Уявімо що в Санжарах щороку з одного тільки класу відбиратимуть по одній дитині. Скільки класів у школі, скільки і дітей відберуть. Найприкольніше буде, коли будуть відбирати дітей, наприклад, у паршевлюка, якщо ті пожаліються, що він їх заставляє вивчати англійську мову і щодня кричати СУГС. Та не тут собака зарита. Ваша версія підтверджує факт існування проблеми й те, що то не мною придумано, як тут деякі можуть сказати. І саме головне, приведена вами версія в упор замовчує існування сексуальної проблематики в цій темі. А вона існує. Тому ваша версія аж ніяк не може бути обєктивнішою. По вашій версії автор цілеспрямовано замовчує головне. По простому - вона просто бреше. Замовчування головного на фоні правди - це найгірша різновидність брехні, тому що вона погано ідентификується як брехня. От тут є відео мабуть тієї самої жінки. Відео, як відомо, інформативніше ніж письмо, тим більше для лікаря, який може скласти психологічний портрет людини, по окремих рухах і жестах може визначити ступінь правдивості сказанного. Такщо потренуйтесь і нам розкажете. Посилання на www.youtube.com
42. ЛУНА / 17 вересня 2017, 08:15 Цитувати
Возражения принимаются, но аргументированные.Не знаю что для вас является аргументом.Такой же бред из интернета ,но про традиционную педофилию в некоторых российских республиках?Подойдет?Это из родни :"Украинских школьников заставляют убивать снегирей,потому что они красные".Я никогда не была в Норвегии.Но когда работала в Англии,познакомилась с Антониной Паритсонн,в последствии моей хорошей подругой Тосей.Так вот на тот момент моя подруга,уроженка Мурманска проживала в Швеции,была,да и есть за мужем за шведом, пригласила меня к себе погостить,я решилась и пожила в Швеции аж....8 дней.Конечно Швеция отличается от Украины ,да и от Англии сильно.Какая то сонная,заторможенная,просчитанная,очень дорогая.Мне не понравилось и эти 8 дней были как месяц,скорее бы в Ливерпуль,где я работала.Но стереотип о "шведских семьях" ,о каком то скандинавском разврате,о котором информирует нас Адекватник за своей ссылкой не подтвердился совсем.Наоборот несколько чудно было слышать от 28 летней сестры гостеприимного хозяина Эрика,довольно симпатичной девушки о том,что с мужчинами ей встречаться еще рано и эти встечи она планирует лет через пять.Кажется,что формируются шведы как взрослые люди лет на десять позже украинцев ,или британцев.Так что если в Норвегии так же,то брехня тот видеоролик ,господин Адекватник.Конечно мой опыт может быть и не аргумент.но для меня достаточно что бы сформировать мнение.
43. Selena2017 / 17 вересня 2017, 11:52 Цитувати
36.Адекватник
«можна було купити справжній свинячий окорок по 3-4 рублі і»


У спецмагазині для обраних "Берізка", звичайно можна. Моя мова про пересічних москвичів та магазини для всіх.
Та й солдатів не соломою в нормальних державах годували.

Змінено 17.09.2017, 11:56
44. Beri Mor / 17 вересня 2017, 13:00 Цитувати
43.Selena2017
«У спецмагазині для обраних "Берізка", звичайно можна. Моя мова про пересічних москвичів та магазини для всіх.»

Ну це вже "клініка".А воно ж іде голосувати,а ми потім дивуємся хто привів до влади всіх цих упирів.

Змінено 17.09.2017, 13:02
45. Адекватник / 17 вересня 2017, 14:10 Цитувати
42.ЛУНА
« бред из интернета ,но про традиционную педофилию в некоторых российских республиках?Подойдет?Это из родни :"Украинских школьников заставляют убивать снегирей,потому что они красные".Я никогда не была в Норвегии.Но когда работала в Англии,»

Я уже писал, кажется вам, «не уподобляйтесь селене». Элементы упоротости в суждениях вас не украшают. Ну при чем тут традиционная педофилия, где там о традициях? При чем снигери и т.п., при чем тут инфа о случаях педофилии в России. Я вам могу привести такие случаи в полтавской области да только не хочу информацию об этом выносить на всеобщее обозрение. Не исключено, что об этом вы со временем прочитаете в ЕХО. Но речь шла о крышевании и поощрении педофилии на гос-уровне. Вы че, правда не понимаете разницы? Да этих самых случаев педофелии можно «накопать» в советских учебниках по криминалистике. И если это было в СССР, так куда бы оно делось у Незалежний. Не знаю, что вы делали в Ливерпуле и куда вы смотрели. Понаблюдать привлечение малолеток к сексиндрустрии можно и на Украине, например, в Одессе, и даже в советской Одессе. И мода на это извращение привезена туда может быть даже моряками Ливерпуля. «Копайте» по блатным песням и найдете. Может быть вы в Англии действительно видели только высоконравственный народ. Спорить не буду. Всем известны сексуальные анекдоты о чопорных высоконравственных английских леди, может и вы только с такими общались. Но это совсем не означает, что все английское, или норвежское, или голандское общество такое.
46. Адекватник / 17 вересня 2017, 14:12 Цитувати
Да дело и не в обществе, а в отдельных индивидах, которые интересуются этой стороной дела. Есть спрос, появляется и предложение. И когда извращенным спросом отдельных уродов занимается государство, так это и есть ненормальность. И не просто занимается государство, а занимается этим ломая судьбы людей, суя свой нос в жизнь индивидов. А где же хваленные либеральные ценности? Где – человек превыше всего? Хотя, ясно где. Это типичный иудейский разводняк. Внешне это выглядит как защита прав малолетнего ребенка. А по сути это ущемление или лишение прав его взрослых родителей, в угоду тем, кто при деньгах и кому этот ребенок достанется. Вот и вся наука. А ребенок ведь несовершенолетен, и никто кроме родителей не имеет права принимать решение за него, так как это и будет ограничением прав ребенка де-факто, а не по талмудическим рассуждениям и законам. Вот об этом речь, а не о том, существует или не существует педофилия как явление. Ну не хочется даже дискутировать с человеком отрицающим что 2+2=4.
47. Адекватник / 17 вересня 2017, 14:23 Цитувати
44.Beri Mor
«Ну це вже "клініка".А воно ж іде голосувати»

Да, це клініка. Про що я тут весь час і пишу. І вирішення проблеми повинно лежати у медичній площині. А профессор від медицини от тут читає, читає, а по суті нічого писати не хоче. Ну треба ж було хоч поцікавится селені, що воно таке "Берізка". Якби поцікавилася, то зрозуміла б, що Берізка, то не магазин для обраних, а магазин, де продавали товари за валюту або за чеки Внешторга і т.п. Були ті магазини не лише в Москві і вхожі них були всі, в кого ті чеки були. А були вони не лише у дипломатів, а й у простих війскових, моряків, усілякої пересічної челяді закордонних установ і т.п. І якби селена працювала навіть прибиральницею, наприклад, у закордонному представництві Чорноморського пароплавства, розпроданого Кравчуком, то і вона б могла скуплятися у Берізці. От така муйня виходить, якщо розібратися.

Змінено 17.09.2017, 14:38
48. Адекватник / 17 вересня 2017, 14:31 Цитувати
43.Selena2017
«. Моя мова про пересічних москвичів та магазини для всіх.»

І моя мова про пересічних москвичів. Виключно про пересічних. Бо були ще й не пересічні, які користувалися певними пільгами. До них, до не пересічних, можна віднести робітників заводів і фабрик, особливо оборонного профілю, які могли скупитися у своїх закритих магазинах дешевше і якісніше. Іще вони могли за даром отримати путівку в санаторій чи профілакторій, могли лікуватися у своїх поліклініках і лікарнях. От така дійсно була дискримінація. І цьому завидували ті, хто не хотів працювати, хто хотів мати все на халяву фарцуючи джинсами чи жвачками. Да, таки дійсно вони були дискриміновані. Зараз їх називають бізнесменами. І зараз вони всим задоволені. Крім податків.
49. Професор / 17 вересня 2017, 16:04 Цитувати
Не знав жодної "Берізки", де б торгували продуктами. Щодо відбирання дітей: Білорусь - одна з країн пострадянського простору, дде відбирання дітей - досить розповсюджена справа. І педофілія тут якраз зовсім ні до чого. На просторах Інтернету теж є багато сльозливих історій білорусок про це. Але - Закон тут працює дуже чітко. Спочатку встановлюється факт порушення турботи про дітей, ставлять під нагляд соцслужб, виносять офіційне попередження. Батьки мають за півроку довести, що уклад їх сім’ї змінився, діти нагодовані доглянуті, самі вони перестали пиячити, тощо. В 90% саме причини алкогольних проблем є спрямуванням до нагляду в СОП. А ці служби можуть приїхати і ввечері, і якщо попереджені знов будуть напідпитку, дітей відбирають. Спочатку тимчасово, потім - якщо змін немає - надовго (або й назовсім), а нерадивних батьків урівнюють в правах з рабами. За 18 Декретом вони зобов’язані повертати державі кошти на утримання дітей, за 10 прогулів можуть потрапити в тюрму. Не працювати мають право лише за медичними протипоказами. Все... Сума кругленька - бл 100 у.о. в місяць на дитину... Борг зазвичай накопичується... Через кілька років в деяких випадках дітей можуть повернути, але - якщо в суду буде достатньо доказів, що в батьків достатні зміни...
50. Selena2017 / 17 вересня 2017, 16:29 Цитувати
44.Beri Mor
«. Beri Mor / сьогодні, 13:00»


Ви й казитеся з Адекватником тільки через те, що правда на моєму боці. Неспроможні та ледачі змінити сьогодні життя на краще, тільки дивуєтесь та кусаєте словесно всіх підряд кожен зі свого закутка на печі. Багато тієї валюти та чеків на руках радянської людини було? Саме про таку «Берізку» я і говорила, де було все імпортне на заздрість простій людині, ім"я якої зате звучало гордо.
51. Beri Mor / 17 вересня 2017, 17:35 Цитувати
49.Професор
«Не знав жодної "Берізки", де б торгували продуктами. »

Селена стверджує,що торгували.
50.Selena2017
«Багато тієї валюти та чеків на руках радянської людини було? Саме про таку «Берізку» я і говорила, де було все імпортне на заздрість простій людині, ім"я якої зате звучало гордо.»

Багато чи не багато,але хто заробляв(не плутати-крав,як сьогодні) ті чеки,той і мав.Я наприклад в «Берізці» не скуплявся,а от у валютному "Альбатросі"(аналог "Берізки"),в Ленінграді,на так звані «бони» купляв дійсно досить пристойні речі,до речі продуктів там теж не бачив,хіба що алкоголь.Так що прості люди теж були вхожі в ці магазини.І не треба казати м"яко кажучи брехні.
52. земеля / 17 вересня 2017, 17:46 Цитувати
43.Selena2017
«Та й солдатів не соломою в нормальних державах годували. »

Селена, что со всем съехала с глузду. Я сам служил , а если нет то спроси у других,как кормили солдат. Получше чем в других семьях, даже вареные яйца по определенным дням давали. Если ты и по другим вопросам так фантазируешь, то тогда Адекватник дает тебе 100 % правильную характеристику. Ну так тупо брехать тебе не стыдно? Смени ник и не выступай под женским именем, не позорь женщин.
53. земеля / 17 вересня 2017, 17:58 Цитувати
Кстати, Разрешение на ввод войск в Крым для президента России выдала Валентина Матвиенко , Спикер Совета Федерации. Родилась в Хмельницкой обл.,училась и жила в Черкассах. Потом уехала в Питер. Третье лицо в государстве.
54. Седой / 17 вересня 2017, 18:37 Цитувати
Давал СовФед, а Не Валюша. Кстати, помню не третье, а первое лицо в великом государстве родом из Днепродзержинска. Днепродзержинск и Днепропетровск рыдали, когда он умер, как на похоронах Сталина. Помогал он здорово землякам, кто помнит. А дурачок Кучма, кстати, был в то время партийным боссом на Южмаше. Уже директором прилетал к нам на Камчатку на пуски - тупой, как валенок. А сейчас орет, что Ельцина с Крымом наколол. :) Просто пить лучше умел, похоже. Путин исправил ошибку двух алкоголиков. Наверное потому вы Путина боготворите. Каждый день на языке у пересiчных Вы требовали -
верните Крым! Мы и вернули.Себе. :)
А вообще-то дисскусия хорошая. Похоже, просыпается народ, хотя бы лучшая его часть.
55. земеля / 17 вересня 2017, 18:59 Цитувати
54.Седой
« а Не Валюша»

Ну понятно что не она лично. Мне кажется что все это болото заложил именно Кучма. Это и бывшие и нынешнеи с его шайки.А сам Кучма умелый проходимец. В то время, в его молодом возрасте,да еще с должности партийного руководителя и стать директором такого завода - это фантастика.Мерзавец.
56. Beri Mor / 17 вересня 2017, 19:28 Цитувати
55.земеля
«.А сам Кучма умелый проходимец. В»

Це точно.А зараз ще й підвішений за яйця за те що вбив Гонгадзе.Тепер підгавкує цій "шайці-лєйці",бо не хочеться в камеру до Пукача.
57. Ltava / 17 вересня 2017, 20:27 Цитувати
52.земеля
«Селена, что со всем съехала с глузду»

Кидайте Селену біжіть до лелеки !!!!!!!!!!!!
58. Адекватник / 17 вересня 2017, 21:01 Цитувати
54.Седой
«Кстати, помню не третье, а первое лицо в великом государстве родом из Днепродзержинска. Днепродзержинск и Днепропетровск рыдали, когда он умер, как на похоронах Сталина»

Теперб вятровичи требуют снести памятник. "По его словам, решение депутатов, принятое с целью сохранить памятник нашему земляку, является противоправным и противоречит закону о декоммунизации. Леонид Брежнев был советским деятелем, генсеком КП СССР. Все памятные знаки, установленные в его честь, подлежат сносу". Интересно, этого отморозка зачали бывшие "совки", или канадские? Если "совки", так не снести бы и их памятники на кладбище (хоть и грешно такое предлагать). А самого отпрыска надо тоже декомунизировать. Ведь все рожденное в «совке» по его же логике преступно. Вот это действительно тот случай, когда советское можно без сожаления изгнать из Украины, и это будет только на пользу Украине. Может его в Израиль продать и пополнить бюджет? А купят ли? Посилання на www.google.ru


Змінено 17.09.2017, 21:07
59. Адекватник / 17 вересня 2017, 21:06 Цитувати
54.Седой
«Каждый день на языке у пересiчных Вы требовали -
верните Крым! »

"До того" они крымчанам кричали "чемодан, вокзал, Россия". Ну так вот кричали, кричали, пока крымчане не собрались и ушли в Россию, только не с чемоданом, а со своей землей. Так что все по честному. Просто свидомые лошары не могут просчитывать последствие своих действий. А может свидомые просто хотели согнать крымчан из земли на которой они родились и выросли? Нечто подобное они мечтают сотворить с еще оставшимся украинцами.
60. Адекватник / 17 вересня 2017, 21:18 Цитувати
52.земеля
«
Селена, что со всем съехала с глузду. Я сам служил , а если нет то спроси у других,как кормили солдат.»

Солдаты для селены не авторитет. Если кто-то ей такое и скажет, то она ему приклеит ярлык сепара или агента ФСБ. Тут клиника. А может заработок шекелей. Но в любом случае она своими коментами провоцирует людей писать им ответы. А большинство ответов не в ее пользу и проливает свет на истину. Т.е., я хочу сказать, что такой заработок шекелей может привести к штрафам, так как хозяева рано или поздно поймут, что селены своими тут высказываниями фактически работают на то же ФСБ, потому что сайт то читают многие. И многие могут прозреть после прочтения. Отака муйня получается.

Змінено 17.09.2017, 21:19
61. Адекватник / 17 вересня 2017, 21:28 Цитувати
50.Selena2017
«Ви й казитеся з Адекватником тільки через те, що правда на моєму боці»

Казитесь ви. І правда не на вашому боці, через це ви і казитесь.
50.Selena2017
«. Багато тієї валюти та чеків на руках радянської людини було?»

Якщо були магазини, значить було чеків багато. "Елементарно Ватсон". Я вже писав, що Чорноморське пароплавство робило 75 відсотків грузового товарообороту СРСР. В пароплавстві працювали прості люди починаючи з капітана судна і кінчаючи простим матросом, декого я знаю особисто навіть зараз. Порахуйте, або пошукайте в неті штат пароплавства. Крім того, з тверджень самих же свідомих, вражених шизофренією, ми знаємо, що СРСР тільки те й робив, що допомогав іншим державам, будував там фабрики і заводи і т.п. Так от ті люди від інженера до простого робітника також отримували чеки. Ну й багато інших категорій тут можна перераховувати, але навіщо. Розумній людині і цього досить, а хвору все одно не вилікувать.

Змінено 17.09.2017, 21:40
62. Адекватник / 17 вересня 2017, 21:37 Цитувати
49.Професор
«Щодо відбирання дітей: Білорусь - одна з країн пострадянського простору, дде відбирання дітей - досить розповсюджена справа. І педофілія тут якраз зовсім ні до чого. На просторах Інтернету теж є багато сльозливих історій білорусок про це. Але - Закон тут працює дуже чітко. Спочатку встановлюється факт порушення турботи про дітей, ставлять під нагляд соцслужб, виносять офіційне попередження»

Тепер профессор починає тупити. Педофелія якраз "до чого", бо про неї мова йшла, а не про те що у Білорусії. У СРСР також лишали батьківських прав, якщо батьки пиячили і не займались вихованням. Тут же все навпаки. Батьки хочуть виховувати дитину так як вони це розуміють, а у них дітей забирают. І в СРСР дітей віддавали до інтернату а не на «виховання» збоченим дядям і тьотям. Ну невже я тут пишу щось незрозуміле, люди добрі? Ну що це в нас за такі професора? Я вже давав ссилку, але прийдеться повторити разом із запитанням: хіба ця мати схожа на пяницю? Вже хто, хто, а професор повинен би це оприділити, бо навіть наркологом працював, якщо память мені не зраджує. Посилання на www.youtube.com

Змінено 17.09.2017, 21:43
63. Седой / 17 вересня 2017, 21:59 Цитувати
Хотел поделиться чувством умиления, вызванным встречей американского угля под звуки "щеневмерлы". Это что-то! Земляки, что с вами???
64. Седой / 17 вересня 2017, 22:00 Цитувати
А еще порадовал Михо, прорвавшпй госграницу. Что не день, то праздник ????
65. Професор / 18 вересня 2017, 00:00 Цитувати
На сьогоднішній день я займаюсь вже більше психіатрією. Що пам’ятаєте - приємно)
Це відео лягло в основу передруку тієї статті, посилання на яку вже було. Стосовно проблем з алкоголем - повірте, по зовнішньому вигляду більшості з пацієнтів навіть під час короткої ремісії важко сказати - є в неї залежність, чи нема. Чому я схилив акцент на відбирання дітей від Вашого акценту на педофілію? Бо Ви впіймалися на емоції, на які виступаюча жінка хоче натиснути. Факти ж кажуть про відбирання дітей за їх, норвезькими законами. В ряді інших статей, що написані менш емоційно - немає згадок саме про це? Чому? Скорш за все, журналісти вирішили посилити емоційно факт відбирання дітей, тому разом із колегою і відзняв цей ролик, який в 13 році набув розголосу в РФ. От і все... Колись я, молодий студент 4 курсу разом з товаришами вперше спілкувався з пацієнтом психлікарні... Ми були вражені: хлопчина, не п’є, не курить, яківірші пише, навчається заочно в 2 вузах... А потім прийшла викладачка і сказала, чітко і ясно:
не можна йти на поводу в пацієнта!
І з нею ми побачили його іншим. Ми дізнались про його голоси, побачили купу самопорізів, він сперечався сам з собою і плакав...
Та викладачку все це цікавило мало, хоч ми були й вражені. За її переконанням - емоції головний ворог як судді, так і лікаря...
довго ще повністю міг зрозуміти, чому..
66. ЛУНА / 18 вересня 2017, 01:31 Цитувати
45.Адекватник
« Может быть вы в Англии действительно видели только высоконравственный народ.»
Да разный народ,как везде.Но вот крышевания государством всякой мерзости не видела точно.
67. ЛУНА / 18 вересня 2017, 01:33 Цитувати
62.Адекватник
«Тепер профессор починає тупити»

трудно вам с нами.
68. Selena2017 / 18 вересня 2017, 08:25 Цитувати
57.Ltava
«Кидайте Селену біжіть до лелеки !!!!!!!!!!!!»


Це ж тут безпечно Селену паплюжити, а там можна і на достойну відповідь нарватися - ос. Ті б не церемонилися - втихомирили тих, хто аж запінився від злості на неугодних.
69. Адекватник / 18 вересня 2017, 09:03 Цитувати
65.Професор
«На сьогоднішній день я займаюсь вже більше психіатрією»

Час від часу не легше. Так вам і карти в руки. Чому б тут не влаштувати леції про масову шизофренію українців?
65.Професор
«Це відео лягло в основу передруку тієї статті, посилання на яку вже було. »

А хто ж спорить?
65.Професор
«Ви впіймалися на емоції, на які виступаюча жінка хоче натиснути. Факти ж кажуть про відбирання дітей за їх, норвезькими законами.»

Та ні на чому я не спіймався. Таких фактів можна накопати і в іншому місці. Ну а якщо навіть я і віднісся би до цього відео емоційно, то й що з цього? Я не суддя і не лікар, це у них не повинно бути емоцій, за вашим твердженням.
70. Адекватник / 18 вересня 2017, 17:29 Цитувати
66.ЛУНА
«Да разный народ,как везде»

Что и требовалось доказать! Оказывается народ разный бывает. Свидомые же считают, что народ в Европе только идеальный, как и вообще все европейское. Но это не так и вы это частично признали.
66.ЛУНА
«Но вот крышевания государством всякой мерзости не видела точно.»

А откуда вам это известно? Вы работали в Скотланд-Ярде? Или вы бывали в ливерпульских притонах и знаете, кто их контролирует?
71. Адекватник / 18 вересня 2017, 17:42 Цитувати
63.Седой
«Земляки, что с вами???»

Да ясно что - шизофрения.
72. Адекватник / 18 вересня 2017, 17:46 Цитувати
67.ЛУНА
«трудно вам с нами.»

Тяжеловато. Но что поделаешь. Два года назад было труднее в том плане, что упоротых было намного больше и все они были глубоко уверены в правильности переворота и полны надежд на европейский рай. Сейчас их поубавилось. Залегли, что ли?
73. Адекватник / 19 вересня 2017, 18:51 Цитувати
42.ЛУНА
«господин Адекватник.Конечно мой опыт может быть и не аргумент.но для меня достаточно что бы сформировать мнение.»

Ваши замечания побудили меня к интернет-путешествиям. Пока что «гуляю» по Туманному Альбиону в том числе и по Ливерпулю. Швеция с Норвегией будут попозже. Набрел на примеры высокой нравственности и чопорности англичан. Приглашаю всех по ссылке на страницы Дейли Мейл. Ясно, что Луна, а тем более селена, будут убеждать вас в том, что это фальшсайт или что Путин подкупил корреспондентов и что все это снято где нибудь под Рязанью или Саратовом, в худшем случае под украинской Вапняркой. Им ведь и не возразишь. Аргументы у них всегда убойные. Как хотите, уважаемые, но я в данном случае буду проявлять упоротость. Ну не смогу я поверить в возражения так как на всю Россию вместе с Украиной сейчас не найти столько сытых, упитанных личиков, морд и рож. А как вы думаете? Посилання на www.dailymail.co.uk

Змінено 19.09.2017, 18:53
74. ЛУНА / 19 вересня 2017, 21:08 Цитувати
А...день настоящих леди на городском ипподроме.Начинается все очень красиво,а потом как в анекдоте часть "леди"травятся печеньем.А еще вы найдете ужасы Ливерпульских пабов,во время и после футбольных матчей,а алжирский квартал ....ну да это все есть.Конечно «гулять» по интернету в поисках "боярышниковых"сенсаций не актуально.Да ладно,вы,как бесспорно эрудированный человек,должны понимать,что разговор был об совсем других болезнях общества и о поддержке всего этого государством,в том случае Норвежским.А я вообще,просто усомнилась в возможности массового проявления педофилии под государственной крышей.Норвежской,Британской,Китайской какой либо,потому что это бред.
В уголовной полиции я не работала,в притонах не бывала,не мое это,да и рабочий график сложен был очень плотно,выходные только воскресенья,ну не больших два отпуска 10 и 5 дней.Заработать там можно неплохо, хватало на жизнь и на черный день,уровень возможностей медицины с нашим не сравним,культура общения...?Люди опять же,всякие,но хамства там нету,бывает бесящее безразличие,но это крайне редко,люди общительные с некоторым расстоянием.Еще очень высокий уровень индивидуальной ответственности.Поучится есть чему,а подражать не стоит.
75. Адекватник / 19 вересня 2017, 23:12 Цитувати
74.ЛУНА
««гулять» по интернету в поисках "боярышниковых"сенсаций не актуально»

Кто как может, тот так и гуляет. Безвиз у меня вроде уже есть, но вот паспорта и денег на гуляние европейское государство мне на дало. Потому - интернет единственный способ погулять.
74.ЛУНА
« я вообще,просто усомнилась в возможности массового проявления педофилии под государственной крышей.»

Насколько я помню вы не усомнились а были категоричны. И разве речь шла о массовости? Речь шла о случаях. И ничего в этом нет нелогичного. Вы же вроде сами признаете, что люди разные бывают. И бывают такие люди, если они люди, во всех странах. А значит бывают они и в Норвегии. И если у них есть деньги так запросто можно все порешать с привлечением госчиновников или даже путем их обмана. Я же не утверждал, что там тупо есть закон обязующий крышевать или поощрять педофилию. Хотя это еще как сказать. Есть надгосударственные уровни управления и именно они внедряют и поощряют подобные извращения. Но это уже "совсем другая история" выходящая за пределы вашего восприятия.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.