«Полтавагаз» попереджає про шахраїв
Акціонерне товариство попередило своїх споживачів про недоброчесних громадян, які надсилають абонентам повідомлення про заборгованість.
Днями прес-служба товариства на своїй сторінці в соцмережі Фейсбук поінформувала підписників, що «газовики» не відправляють повідомлення про заборгованість у соціальних мережах.
У новині говорилося наступне:
«АТ «Полтавагаз» не відправляє повідомлення про заборгованість у соціальних мережах.
Будьте обережними та перевіряйте інформацію, яку отримуєте. Щоб дізнатися про заборгованість за послугу розподілу природного газу, зареєструйтесь у особистому кабінеті на офіційному сайті товариства за посиланням https://poltavagaz.com.ua/. Або зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 308 104».
Також у товаристві повідомили, що один раз на півроку в оселю кожного споживача має завітати контролер «Полтавагазу» для контрольного зняття показників газового лічильника.
Відповідні заходи проводяться для вірного визначення фактичного об’єму використаного газу та правильного розрахунку плати за нього. Крім того, контролер стежить за технічним станом лічильника та коректністю його роботи.
А ще додали, що незалежно від того, коли відбулася звірка, кожен абонент повинен самостійно контролювати витрати газу і щомісяця з 1 по 5 число передавати показники в АТ «Полтавагаз».
Якщо у споживачів з’являються сумніви в правильності обрахунку, вони можуть викликати контролера, не чекаючи планової перевірки.
Зафіксовані контролером показники стануть підставою для коригування обсягів спожитого газу, якщо споживач певний час не передав показники або робив помилки при їх передачі.
Залишити заявку можна в абонвідділі за місцем проживання:
- Кобеляки: (05343)3-20-78, 9-41-04, 9-30-94
- Козельщина: (05342)3-17-44
- Нові Санжари: (05344)3-35-00, 9-63-04
- Полтавський район: (0532) 54-60-43, 50-01-36, 50-01-37, 50-11-45, (095)260-29-42, (095) 260-29-43, (095)260-29-44.
Додати коментар